.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بایدن عکس بازداشت «ترامپ» را به سخره گرفت
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار عکس بازداشت رئیس پیشین کاخ سفید او را فردی «خوشتیپ» نامید!
بایدن عکس بازداشت «ترامپ» را به سخره گرفت

شمال نیوز : جو  بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا پس از اینکه از او درباره عکس بازداشت دونالد ترامپ، رئیس سابق کاخ سفید سوال کردند او ترامپ را مردی خوشتیپ نامید.

 

براساس گزارش گاردین، وقتی خبرنگاران از بایدن که تازه از گذراندن تعطیلات از دریاچه تاهو می‌آمد، پرسیدند او عکس بازداشت ترامپ را دیده یا نه رئیس‌جمهور آمریکا با کنایه در پاسخ گفت: مرد خوشتیپ، مرد فوق العاده.

 

بایدن تا حد زیادی از اظهار نظر در مورد مشکلات حقوقی ترامپ اجتناب کرده است و مقامات کاخ سفید ادعا کرده‌اند که آنها می خواهند استقلال دستگاه قضایی و دادستانی آمریکا را حفظ کنند. در حالی که ترامپ پنجشنبه شب در زندان فولتون محاکمه شده بود، بایدن ایمیلی برای جمع آوری کمک های مالی برای حامیانش ارسال کرد و گفت که به نظر او «امروز یک روز عالی برای کمک کردن به کمپین من است».

 

ترامپ علاوه بر پرونده اش در جورجیا، با اتهامات دیگری که مرتبط با مداخله در انتخابات و رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده نیز است، روبرست. دادستانی بخش فولتون ایالت جورجیا، چهارمین پرونده کیفری علیه ترامپ از ماه مارس تاکنون را به جریان انداخته است. ترامپ به همراه ۱۸ نفر دیگر در آتلانتا با اتهام اخاذی که معمولا برای اعضای باندهای جرایم سازمان یافته به کار برده می شود، روبرو شده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.